FAQ

Bij Event Genius hanteren wij een eenmalige kosten van €1.950,- excl BTW. Hiervoor richten we jouw evenementen omgeving in in jouw huisstijl, maken we gebruikers aan en helpen we je op weg met het inrichten van je eerste evenement.
Hierna kan je zoveel evenementen aanmaken als je maar wilt en betaal je 1 credit per gast die je aanmaakt in Event Genius. Bekijk de staffelprijzen voor de credits op de pagina met prijzen.

Support voor uitleg of hulp bij de werkwijze van de software is altijd inbegrepen en kosteloos.

Daarnaast is het mogelijk om het Event Genius Customer Service team te vragen voor ondersteuning bij het inrichten van jouw evenement. Dit kan zijn bij het ontwerpen van een aangepaste, unieke evenement website, het maken van teksten en/ of afbeeldingen voor de uitnodigingen, het opschonen en controleren van adressenbestanden, aangepaste rapportage, etc. etc.
Ons uurtarief is hiervoor € 65,00 p/uur waarbij we per kwartier rekenen.
Van te voren maken we hier afspraken over zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Je kan altijd contact opnemen met het Event Genius Customer Service team. Het Customer Service team is 24/7 bereikbaar, dus ook als jij ’s avonds of in het weekend op het evenement bezig bent.

Dit kan. Je kunt gasten op de evenementen website laten betalen voor een ticket. De betalingen gaan via iDeal en hier zitten € 0,65 aan servicekosten aan verbonden. Jouw gasten kunnen hierdoor makkelijk de betalingen doen op een vertrouwelijke manier.

Heb jij een idee voor een functie die wij nu nog niet aanbieden? Neem contact met ons op en dan gaan wij onderzoeken of wij dit kunnen toevoegen aan Event Genius. Wij staan open voor ideeën en streven naar vooruitgang!

Neem zeker contact met ons op! Wij zullen zo snel mogelijk reageren!